wtorek, 2 lutego 2016

Witam w lutym :)

Cześć wszystkim :)

Czas leci tak szybko. Jeszcze pamiętam Sylwestrową zabawę a już wczoraj musiałam zrywać kolejna kartkę z kalendarza. Nie ma jednak tego złego- oznacza to, że coraz bliżej do wiosny :)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z mojego weekendowego wypadu Do Trafford Centre w Macnchesterze. Zanim przejdziemy do zdjęć powiem Wam parę słów na jego temat. Jest to oczywiście centrum handlowe, jak łatwo było się domyślić :) Jest to jednak drugie pod względem wielkości centrum w Wielkiej Brytanii więc jeśli będziecie w okolicach Manchesteru to naprawdę warto tam zajrzeć :) To jednak nie wszystko- oprócz standardwych atrakcji jak: kino, ogrom sklepów, legoland, oceanarium- warto zwrócić uwagę na wystój. Całość została wykonana z wielkim przepychem, są schody prawie żywcem wyjęte z filmu Titanic oraz cześć jadalna, która również ma przypominać owy statek- są szalupy ratunkowe, burta, gwiazdy na suficie. Zobaczcie sami :)








W gratisie dodałam dwa zdjęcia z moją skromną osobą :) 


Tak poza tym bylismy w kinie na filmie Ride along 2 (pol. wersja Prawdziwa jazda 2), Mało wymagająca komedia z Ice Cubem i Kevinem Hartem. Serdecznie polecam! :))



Powracając do poprzedniego wpisu, już mogę Wam powiedzieć parę słów na temat odżywki Matrix Amplify Total Results, która ma dodać objętości cienkim i delikatnym włosom. 



Jeśli mam być szczera, niespecjalnie wierzę w takie cudowne właściwości tego typu produktów. Może jeszcze nie spotkałam na swojej drodze czegoś z efektem wow :) Odżywka mi się podoba, ma ładny bardzo delikatny zapach, lekko niebieskawy kolor i sprawiła, że moje włosy były po niej ładnie puszyste, sypkie i bardzo przyjemne w dodtyku. Co do objętości to była wg mnie bardziej po sposobie w jaki suszę włosy niż po użytym produkcie, ale mimo wszystko nie uważam, żebym dokonała złego zakupu. Ocena ogólna 4 :)


Na dzisiaj to wszystko. 

Trzymajcie się ciepło,

Jadzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz