sobota, 6 lutego 2016

Mythic Oil- warto?

Witam Kochani :) 

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić jednemu z produktów L'oreal -Mythic Oil. Z tego co wiem, są 4 różne wersje tego olejku, ale ja osobiście mam ten ze zdjęcia poniżej. 



Zanim przejdę do moich osobistych opinii na jego temat, podam Wam kilka faktów.

Mythic oil jest olejkiem do każdego rodzaju włosów- każda z nas może sobie wybrać wersje, która będzie jej najlepiej odpowiadć- ja wybrałam ten do włosów farbowanych (link po kliknięciu). Olejek posiada bardzo dobry skład- zawiera olej awokado, olej lniany, olej z pestek winogron i wiele innych dobroci. 



Czego powinnyśmy od niego oczekiwać? Według opisu producenta ma zapobiegać puszeniu się włosów, zabezpieczać końcówki, wygładzić, odżywić i nadać włosom pięknego blasku oraz pomóc w rozczesywaniu. Brzmi pięknie, prawda? :)

Jak go stosować? Nakładamy 1-2 "pompki" produktu na mokre lub suche włosy i wmasowujemy go.

Ok- to tyle jeśli chodzi o skład i opis- teraz przejdę do moich refleksji. Stosuję go, mniej więcej, od pół roku i... Jestem zachwycona :) Olejek ma bardzo fajną lekką konsystencję- nie jest jak typowe olejki, przy których bardzo łatwo jest przesadzić z jego ilością. Ten jest niemal jak woda i mi osbiście nie udało się go jeszcze "przedawkować" ;P Odkąd go stosuje nie musiałam podcinać końcówek, bo mi się nie rozdwajają- a ostatnimi czasy moje włosy przeszły naprawdę wiele :) Co do zapachu jest bardzo delikatny, przyjemny i czuć go tylko przez chwilę po bezpośrednim nałożeniu. Co do rozczesywania to nie zauważyłam żadnej poprawy. Jeśli chodzi o ujarzmienie puszenia to faktycznie pomaga, ale nie w 100%- to zależy od produktów jakie użyje wcześniej podczas ich mycia. 

Kolejną zaletą, jego ekonomiczność. Używam go, jak pisałam, ponad pół roku i do tej pory zużyłam 1/4 opakowania. Cena też jest dość przystępna, bo z tego co się orientuje koło 40 zł za buteleczkę 125 ml

Podsumowując- serdecznie polecam :)

Jeśli macie jakieś pytania czy propozycje innych ciekawych produktów tego typu- piszcie :)

Jadzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz